​ש: האם בטוח להזין פרטי אשראי באתר מרכז המתנות?
ת: מרכז המתנות נוקטים באמצאי הבטחה מתקדמים ובדפים מוצפנים המאושרים ע"י חברות            האשראי 
​ש: האם ניתן לבצע עיסקה טלפונית ולא דרך האתר מרכז המתנות?
ת: ניתן להזמין דרך מוקד ההזמנות של אתר מרכז המתנות 
 
​ש: האם ניתן לבצע עיסקה גם באמצאי תשלום נוספים ?
ת:  בוודאי, ניתן לשלם בהעברה בנקאית 
​ש: האם אפשר לקבל את השובר כשובר מתנה פתוח?
ת:  ניתן לקבל שובר מתנה פתוח עד 6 חודשים, וכמו כן  ,גם לרשום את פרטי מקבל המתנה 

​ש: האם ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר?
ת:  במידה והתבצעה הזמנה באתר ולאחר שאושרה ההזמנה עי" הנהלת האתר, תוכלו לבטל את         ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן כפי שמופיע בתקנון האתר. 

​ש: אני צריך מתנה או שובר מתנה מהיום להיום האם זה אפשרי?
ת:  כן. ניתן ליצור קשר עם  מרכז ההזמנות וצוות האתר ולהתאם מתנה מיוחדת ליקירכם
​ש: מה ההנחיות לביצוע ההזמנה באתר
ת:  א. בחר באטרקציה המתאימה
       ב. לחץ על הוסף לסל
       ג. מלא את פרטיך בשדות המתאימים
       ד. רשום בהערות תאריך ושעה ובקשות מיוחדות
       ה.לחץ על אמצעי תשלום
       ה. לחץ על שלח הזמנה
       ו. תקבל הודעה כתובה למייל מהאתר שהזמנתך התקבלה והיא בטיפול 
       ז. לאחר טיפול בהזמנה(תיאום מול ספק תאריך ושעות)תקבל הזמנה נוספת ובה כל הפרטים
        כגון  קבלה,כתובת וטלפון ופרטי ההזמנה המלאים
       ח. בכל שינוי או אי התאמה ובירור יעשה לכם טלפון ע"י נציג מרכז ההזמנות
       ט. חובה למלאות פרטים מדוייקים ובמיוחד את המייל לקבלת ההזמנה והאישור


 

שאלות ותשובות